Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141
Назва: | Диференційований підхід у музично-теоретичній підготовці студентів |
Автори: | Юрчак, В.В. |
Ключові слова: | диференційоване навчання студент differentiating studying studying student education |
Дата публікації: | 2009 |
Видавництво: | Донецький національний технічний університет |
Бібліографічний опис: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009. |
Короткий огляд (реферат): | У статті дано наукове обгрунтування поняття "диференційоване навчання", визначено принципи диференціойваного підходу до навчання студентів з різним рівнем довузівської підготовки |
Опис: | The article touches upon the scientific explanation of such notion a "differentiating studying". The article dives the principals of such studying for the students with different level of secondary education |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10141 |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 5(155) - 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
юрчак.pdf | 101,89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.