Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/10141
Назва: Диференційований підхід у музично-теоретичній підготовці студентів
Автори: Юрчак, В.В.
Ключові слова: диференційоване навчання
студент
differentiating studying
studying
student
education
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009.
Короткий огляд (реферат): У статті дано наукове обгрунтування поняття "диференційоване навчання", визначено принципи диференціойваного підходу до навчання студентів з різним рівнем довузівської підготовки
Опис: The article touches upon the scientific explanation of such notion a "differentiating studying". The article dives the principals of such studying for the students with different level of secondary education
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/10141
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
юрчак.pdf101,89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.