Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9884
Назва: Оцінка якості послуги підприємства автосервісу
Інші назви: Оценка качества услуги предприятия автосервиса
Estimation of the Service Quality Given by a Service Centre
Автори: Мастепан, Микола Антонович
Мастепан, Сергій Миколайович
Кузьмін, Віктор Степанович
Дашковський, О.О.
Мастепан, Николай Антонович
Мастепан, Сергей Николаевич
Кузьмин, Виктор Степанович
Дашковский, О.О.
Mastepan, M.A.
Mastepan, S.M.
Kuzmin, V.S.
Dashkovskiy, O.O.
Ключові слова: АВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО
КОЕФІЦІЄНТ ЯКОСТІ
УПРАВЛІННЯ
УДОСКОНАЛЕННЯ
ФАКТИЧНА ЯКІСТЬ
СПОЖИВАННЯ
ВИРОБНИЦТВО
ПОСЛУГИ
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
КОЭФФИЦИЕНТ КАЧЕСТВА
УПРАВЛЕНИЕ
УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ
ФАКТИЧЕСКОЕ КАЧЕСТВО
ПОТРЕБЛЕНИЕ
ПРОИЗВОДСТВО
УСЛУГИ
ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА
SERVICE CENTER
QUALITY FACTOR
MANAGEMENT
IMPROVEMENT
ACTUAL QUALITY
CONSUMPTION
PRODUCTION
SERVICES
QUALITY INDICATORS
Дата публікації: 18-гру-2009
Видавництво: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Бібліографічний опис: Мастепан М.А. Оцінка якості послуги підприємства автосервісу / М.А. Мастепан, С.М. Мастепан, В.С. Кузьмін, О.О. Дашковський // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 180-186.
Короткий огляд (реферат): На основі теоретичних досліджень розроблена модель оцінки підприємством автосервісу якості послуги, що надається споживачу. Розглянуто умови використання моделі, представлена загальна методика оцінки якості послуги. Наведено рекомендації по визначенню основних показників, параметрів та характеристик, за якими оцінюється якість послуги. Модель базується на використанні методу «профілів».
Опис: On the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9884
ISSN: 1990-7796
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мастепан Мастепан.pdf514,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.