Please use this identifier to cite or link to this item: http://ea.donntu.edu.ua:8080/jspui/handle/123456789/9884
Title: Оцінка якості послуги підприємства автосервісу
Other Titles: Оценка качества услуги предприятия автосервиса
Estimation of the Service Quality Given by a Service Centre
Authors: Мастепан, Микола Антонович
Мастепан, Сергій Миколайович
Кузьмін, Віктор Степанович
Дашковський, О.О.
Мастепан, Николай Антонович
Мастепан, Сергей Николаевич
Кузьмин, Виктор Степанович
Дашковский, О.О.
Mastepan, M.A.
Mastepan, S.M.
Kuzmin, V.S.
Dashkovskiy, O.O.
Keywords: АВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВО
КОЕФІЦІЄНТ ЯКОСТІ
УПРАВЛІННЯ
УДОСКОНАЛЕННЯ
ФАКТИЧНА ЯКІСТЬ
СПОЖИВАННЯ
ВИРОБНИЦТВО
ПОСЛУГИ
ПОКАЗНИКИ ЯКОСТІ
АВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕ
КОЭФФИЦИЕНТ КАЧЕСТВА
УПРАВЛЕНИЕ
УСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕ
ФАКТИЧЕСКОЕ КАЧЕСТВО
ПОТРЕБЛЕНИЕ
ПРОИЗВОДСТВО
УСЛУГИ
ПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВА
SERVICE CENTER
QUALITY FACTOR
MANAGEMENT
IMPROVEMENT
ACTUAL QUALITY
CONSUMPTION
PRODUCTION
SERVICES
QUALITY INDICATORS
Issue Date: 18-Dec-2009
Publisher: Автомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.
Citation: Мастепан М.А. Оцінка якості послуги підприємства автосервісу / М.А. Мастепан, С.М. Мастепан, В.С. Кузьмін, О.О. Дашковський // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 180-186.
Abstract: На основі теоретичних досліджень розроблена модель оцінки підприємством автосервісу якості послуги, що надається споживачу. Розглянуто умови використання моделі, представлена загальна методика оцінки якості послуги. Наведено рекомендації по визначенню основних показників, параметрів та характеристик, за якими оцінюється якість послуги. Модель базується на використанні методу «профілів».
Description: On the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9884
ISSN: 1990-7796
Appears in Collections:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мастепан Мастепан.pdf514,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.