Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/9884
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМастепан, Микола Антонович-
dc.contributor.authorМастепан, Сергій Миколайович-
dc.contributor.authorКузьмін, Віктор Степанович-
dc.contributor.authorДашковський, О.О.-
dc.contributor.authorМастепан, Николай Антонович-
dc.contributor.authorМастепан, Сергей Николаевич-
dc.contributor.authorКузьмин, Виктор Степанович-
dc.contributor.authorДашковский, О.О.-
dc.contributor.authorMastepan, M.A.-
dc.contributor.authorMastepan, S.M.-
dc.contributor.authorKuzmin, V.S.-
dc.contributor.authorDashkovskiy, O.O.-
dc.date.accessioned2012-03-27T04:54:53Z-
dc.date.available2012-03-27T04:54:53Z-
dc.date.issued2009-12-18-
dc.identifier.citationМастепан М.А. Оцінка якості послуги підприємства автосервісу / М.А. Мастепан, С.М. Мастепан, В.С. Кузьмін, О.О. Дашковський // Вісті Автомобільно-дорожнього інституту: науково-виробничий збірник / АДІ «ДонНТУ». – Горлівка, 2009. - № 2.(9) – С. 180-186.en_US
dc.identifier.issn1990-7796-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/9884-
dc.descriptionOn the basis of theoretical researches an estimation model of the service quality given by a service centre to a consumer is developed. Conditions of the model application are considered. The general technique of the service quality estimation is presented. Recommendations on the basic indicators, parameters and characteristics of the service quality estimation definition are resulted. The model is based upon the application of the "profile" method.en_US
dc.description.abstractНа основі теоретичних досліджень розроблена модель оцінки підприємством автосервісу якості послуги, що надається споживачу. Розглянуто умови використання моделі, представлена загальна методика оцінки якості послуги. Наведено рекомендації по визначенню основних показників, параметрів та характеристик, за якими оцінюється якість послуги. Модель базується на використанні методу «профілів».en_US
dc.language.isootheren_US
dc.publisherАвтомобільно-дорожній інститут державного вищого навчального закладу "Донецький національний технічний університет", вул. Кірова, 51, м. Горлівка, Донецька обл., Україна, 84646.en_US
dc.subjectАВТОСЕРВІСНЕ ПІДПРИЄМСТВОen_US
dc.subjectКОЕФІЦІЄНТ ЯКОСТІen_US
dc.subjectУПРАВЛІННЯen_US
dc.subjectУДОСКОНАЛЕННЯen_US
dc.subjectФАКТИЧНА ЯКІСТЬen_US
dc.subjectСПОЖИВАННЯen_US
dc.subjectВИРОБНИЦТВОen_US
dc.subjectПОСЛУГИen_US
dc.subjectПОКАЗНИКИ ЯКОСТІen_US
dc.subjectАВТОСЕРВИСНОЕ ПРЕДПРИЯТИЕen_US
dc.subjectКОЭФФИЦИЕНТ КАЧЕСТВАen_US
dc.subjectУПРАВЛЕНИЕen_US
dc.subjectУСОВЕРШЕНСТВОВАНИЕen_US
dc.subjectФАКТИЧЕСКОЕ КАЧЕСТВОen_US
dc.subjectПОТРЕБЛЕНИЕen_US
dc.subjectПРОИЗВОДСТВОen_US
dc.subjectУСЛУГИen_US
dc.subjectПОКАЗАТЕЛИ КАЧЕСТВАen_US
dc.subjectSERVICE CENTERen_US
dc.subjectQUALITY FACTORen_US
dc.subjectMANAGEMENTen_US
dc.subjectIMPROVEMENTen_US
dc.subjectACTUAL QUALITYen_US
dc.subjectCONSUMPTIONen_US
dc.subjectPRODUCTIONen_US
dc.subjectSERVICESen_US
dc.subjectQUALITY INDICATORSen_US
dc.titleОцінка якості послуги підприємства автосервісуen_US
dc.title.alternativeОценка качества услуги предприятия автосервисаen_US
dc.title.alternativeEstimation of the Service Quality Given by a Service Centreen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Публікації кафедри "Автомобільний транспорт"
№2 (2009-9)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Мастепан Мастепан.pdf514,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.