Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348
Назва: | Процес створення 3D-моделі для ААА-ігор |
Автори: | Романченко, О.О. Костяной, П.А. |
Ключові слова: | 3Д-модель ААА-гра процес моделювання 3D model AAA game modeling process |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Луцьк : ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Романченко О.О. Процес створення 3D-моделі для ААА-ігор / О.О. Романченко, П.А. Костяной // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології : зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 5-6 грудня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2023. – С. 113-116. |
Короткий огляд (реферат): | В роботі представлений процес створення 3D-моделі для ААА-ігор, описані особливості кожного етапу. Розглянуті такі етапи, як пошук референсів, блокінг-драфт, highpoly, lowpoly, розгортка, baking, текстуринг. Проаналізовані такі поняття, як полігональна сітка, физично коректний рендеринг , щільність текселів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали ІХ науково-практичного форуму 2023 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanchenko-Kostianoi-113-116.pdf | 900,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.