Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРоманченко, О.О.-
dc.contributor.authorКостяной, П.А.-
dc.date.accessioned2024-07-17T08:02:35Z-
dc.date.available2024-07-17T08:02:35Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationРоманченко О.О. Процес створення 3D-моделі для ААА-ігор / О.О. Романченко, П.А. Костяной // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології : зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 5-6 грудня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2023. – С. 113-116.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348-
dc.description.abstractВ роботі представлений процес створення 3D-моделі для ААА-ігор, описані особливості кожного етапу. Розглянуті такі етапи, як пошук референсів, блокінг-драфт, highpoly, lowpoly, розгортка, baking, текстуринг. Проаналізовані такі поняття, як полігональна сітка, физично коректний рендеринг , щільність текселів.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЛуцьк : ДонНТУuk_UK
dc.subject3Д-модельuk_UK
dc.subjectААА-граuk_UK
dc.subjectпроцес моделюванняuk_UK
dc.subject3D modeluk_UK
dc.subjectAAA gameuk_UK
dc.subjectmodeling processuk_UK
dc.titleПроцес створення 3D-моделі для ААА-ігорuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Матеріали ІХ науково-практичного форуму 2023 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Romanchenko-Kostianoi-113-116.pdf900,08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.