Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Романченко, О.О. | - |
dc.contributor.author | Костяной, П.А. | - |
dc.date.accessioned | 2024-07-17T08:02:35Z | - |
dc.date.available | 2024-07-17T08:02:35Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Романченко О.О. Процес створення 3D-моделі для ААА-ігор / О.О. Романченко, П.А. Костяной // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології : зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 5-6 грудня 2023 р. – Луцьк : ДВНЗ ДонНТУ, 2023. – С. 113-116. | uk_UK |
dc.identifier.uri | https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35348 | - |
dc.description.abstract | В роботі представлений процес створення 3D-моделі для ААА-ігор, описані особливості кожного етапу. Розглянуті такі етапи, як пошук референсів, блокінг-драфт, highpoly, lowpoly, розгортка, baking, текстуринг. Проаналізовані такі поняття, як полігональна сітка, физично коректний рендеринг , щільність текселів. | uk_UK |
dc.language.iso | other | uk_UK |
dc.publisher | Луцьк : ДонНТУ | uk_UK |
dc.subject | 3Д-модель | uk_UK |
dc.subject | ААА-гра | uk_UK |
dc.subject | процес моделювання | uk_UK |
dc.subject | 3D model | uk_UK |
dc.subject | AAA game | uk_UK |
dc.subject | modeling process | uk_UK |
dc.title | Процес створення 3D-моделі для ААА-ігор | uk_UK |
dc.type | Article | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали ІХ науково-практичного форуму 2023 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Romanchenko-Kostianoi-113-116.pdf | 900,08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.