Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110
Назва: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банку
Автори: Харитонова, Н.С.
Антоненко, В.М.
Ключові слова: маркетинг
банківська діяльність
ефективність
вплив
Дата публікації: 2023
Видавництво: Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Бібліографічний опис: Харитонова Н.С. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банку / Н.С. Харитонова, В.М. Антоненко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : зб. матеріалів VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Умань, 25 жовтня 2023 р.). – Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2023. – С. 218-220.
Короткий огляд (реферат): Досліджено банківську діяльність в контексті впливу маркетингу на забезпечення підвищення її ефективності. Означені основні банківські послуги для розвитку комерційних банків за умов сьогоднішніх реалій.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб. матер. VІIІ Всеукр. наук.-практ. конф..pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.