Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХаритонова, Н.С.-
dc.contributor.authorАнтоненко, В.М.-
dc.date.accessioned2024-01-31T14:51:26Z-
dc.date.available2024-01-31T14:51:26Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationХаритонова Н.С. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банку / Н.С. Харитонова, В.М. Антоненко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : зб. матеріалів VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Умань, 25 жовтня 2023 р.). – Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2023. – С. 218-220.uk_UK
dc.identifier.urihttps://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110-
dc.description.abstractДосліджено банківську діяльність в контексті впливу маркетингу на забезпечення підвищення її ефективності. Означені основні банківські послуги для розвитку комерційних банків за умов сьогоднішніх реалій.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherУмань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницькогоuk_UK
dc.subjectмаркетингuk_UK
dc.subjectбанківська діяльністьuk_UK
dc.subjectефективністьuk_UK
dc.subjectвпливuk_UK
dc.titleМаркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банкуuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зб. матер. VІIІ Всеукр. наук.-практ. конф..pdf3,56 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.