Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110
Title: Маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банку
Authors: Харитонова, Н.С.
Антоненко, В.М.
Keywords: маркетинг
банківська діяльність
ефективність
вплив
Issue Date: 2023
Publisher: Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького
Citation: Харитонова Н.С. Маркетинг як інструмент підвищення ефективності діяльності комерційного банку / Н.С. Харитонова, В.М. Антоненко // Становлення та розвиток маркетингу в Україні: від теорії до практики : зб. матеріалів VІIІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. (м. Умань, 25 жовтня 2023 р.). – Умань : Черкаський національний університет ім. Б. Хмельницького, 2023. – С. 218-220.
Abstract: Досліджено банківську діяльність в контексті впливу маркетингу на забезпечення підвищення її ефективності. Означені основні банківські послуги для розвитку комерційних банків за умов сьогоднішніх реалій.
URI: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/35110
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри УФЕБ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Зб. матер. VІIІ Всеукр. наук.-практ. конф..pdf3,56 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.