Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661
Назва: Дидактична сутність проблемних ситуацій
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: дидактика
фундаментальна підготовка
проблемна ситуація
Дата публікації: 2020
Видавництво: Покровськ : ДонНТУ
Бібліографічний опис: Сергієнко, Л.Г. Дидактична сутність проблемних ситуацій / Л.Г. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-техніч. інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ : ДонНТУ, 2020. – С. 179-181.
Короткий огляд (реферат): Сучасна дидактика вищої технічної школи поряд з традиційними методами підготовки потребує сучасних альтернативних, нетривіальних методів навчання для забезпечення якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців. В даній статті наведена спроба використовувати в якості проблеми ті ситуації, які потребують дидактичного втручання та рішення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661
ISBN: 978-966-377-236-3
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Покровськ-2020 (новітні технології).pdf8,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.