Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-06T12:11:24Z-
dc.date.available2023-10-06T12:11:24Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationСергієнко, Л.Г. Дидактична сутність проблемних ситуацій / Л.Г. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-техніч. інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ : ДонНТУ, 2020. – С. 179-181.uk_UK
dc.identifier.isbn978-966-377-236-3-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661-
dc.description.abstractСучасна дидактика вищої технічної школи поряд з традиційними методами підготовки потребує сучасних альтернативних, нетривіальних методів навчання для забезпечення якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців. В даній статті наведена спроба використовувати в якості проблеми ті ситуації, які потребують дидактичного втручання та рішення.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ : ДонНТУuk_UK
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectфундаментальна підготовкаuk_UK
dc.subjectпроблемна ситуаціяuk_UK
dc.titleДидактична сутність проблемних ситуаційuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник_Покровськ-2020 (новітні технології).pdf8,54 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.