Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661
Назва: | Дидактична сутність проблемних ситуацій |
Автори: | Сергієнко, Людмила Григорівна |
Ключові слова: | дидактика фундаментальна підготовка проблемна ситуація |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Покровськ : ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Сергієнко, Л.Г. Дидактична сутність проблемних ситуацій / Л.Г. Сергієнко // Новітні технології в освіті, науці та виробництві: зб. матеріалів ІІ Міжнар. наук.-техніч. інтернет-конференції, 16 квітня 2020 р. – Покровськ : ДонНТУ, 2020. – С. 179-181. |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна дидактика вищої технічної школи поряд з традиційними методами підготовки потребує сучасних альтернативних, нетривіальних методів навчання для забезпечення якісної підготовки конкурентоспроможних фахівців. В даній статті наведена спроба використовувати в якості проблеми ті ситуації, які потребують дидактичного втручання та рішення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34661 |
ISBN: | 978-966-377-236-3 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник_Покровськ-2020 (новітні технології).pdf | 8,54 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.