Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601
Назва: CONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOL
Інші назви: КОНТЕКСТНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД В ДИДАКТИЦІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: контекстний та діяльнісний підходи
дидактика вищої школи
дидактика фізики
Дата публікації: 2022
Видавництво: Riga, the Republic of Latvia
Бібліографічний опис: Serhiienko L. G. CONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOL / L. G. Serhiienko // International scientific conference November 3–4. - Riga, the Republic of Latvia, 2022. – С. 160-165.
Короткий огляд (реферат): Стратегія розвитку вищої освіти визначає місце вищої освіти у суспільстві й економіці країни через формулювання місії та візії, основні стратегічні й операційні цілі та завдання щодо їх досягнення, механізм реалізації та моніторингу, очікувані результати та способи їх вимірювання. Про подальший розвиток вищої школи та підвищення якості підготовки фахівців поставлено завдання «активізувати семінарські та лабораторні заняття, які є ефективними формами закріплення знань та прояви творчих здібностей студентів»
Опис: Наша кафедра вищої математики і фізики державного вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» теж займається цією сучасного тематикою. Але перш ніж розкрити суть свого досвіду, покажемо, що саме спонукало нас розробляти альтернативну методику.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RIGA-2022_282-Chapter Manuscript-16314-1-10-20230104.pdf193,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.