Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-02T09:44:39Z-
dc.date.available2023-10-02T09:44:39Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationSerhiienko L. G. CONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOL / L. G. Serhiienko // International scientific conference November 3–4. - Riga, the Republic of Latvia, 2022. – С. 160-165.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601-
dc.descriptionНаша кафедра вищої математики і фізики державного вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» теж займається цією сучасного тематикою. Але перш ніж розкрити суть свого досвіду, покажемо, що саме спонукало нас розробляти альтернативну методику.uk_UK
dc.description.abstractСтратегія розвитку вищої освіти визначає місце вищої освіти у суспільстві й економіці країни через формулювання місії та візії, основні стратегічні й операційні цілі та завдання щодо їх досягнення, механізм реалізації та моніторингу, очікувані результати та способи їх вимірювання. Про подальший розвиток вищої школи та підвищення якості підготовки фахівців поставлено завдання «активізувати семінарські та лабораторні заняття, які є ефективними формами закріплення знань та прояви творчих здібностей студентів»uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherRiga, the Republic of Latviauk_UK
dc.subjectконтекстний та діяльнісний підходиuk_UK
dc.subjectдидактика вищої школиuk_UK
dc.subjectдидактика фізикиuk_UK
dc.titleCONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOLuk_UK
dc.title.alternativeКОНТЕКСТНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД В ДИДАКТИЦІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
RIGA-2022_282-Chapter Manuscript-16314-1-10-20230104.pdf193,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.