Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601
Title: | CONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOL |
Other Titles: | КОНТЕКСТНО-ДІЯЛЬНІСНИЙ ПІДХІД В ДИДАКТИЦІ ВИЩОЇ ТЕХНІЧНОЇ ШКОЛИ |
Authors: | Сергієнко, Людмила Григорівна |
Keywords: | контекстний та діяльнісний підходи дидактика вищої школи дидактика фізики |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Riga, the Republic of Latvia |
Citation: | Serhiienko L. G. CONTEXT-ACTIVITY APPROACH IN THE TEACHING OF THE HIGHER TECHNICAL SCHOOL / L. G. Serhiienko // International scientific conference November 3–4. - Riga, the Republic of Latvia, 2022. – С. 160-165. |
Abstract: | Стратегія розвитку вищої освіти визначає місце вищої освіти у суспільстві й економіці країни через формулювання місії та візії, основні стратегічні й операційні цілі та завдання щодо їх досягнення, механізм реалізації та моніторингу, очікувані результати та способи їх вимірювання. Про подальший розвиток вищої школи та підвищення якості підготовки фахівців поставлено завдання «активізувати семінарські та лабораторні заняття, які є ефективними формами закріплення знань та прояви творчих здібностей студентів» |
Description: | Наша кафедра вищої математики і фізики державного вищого навчального закладу «Донецький національний технічний університет» теж займається цією сучасного тематикою. Але перш ніж розкрити суть свого досвіду, покажемо, що саме спонукало нас розробляти альтернативну методику. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34601 |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
RIGA-2022_282-Chapter Manuscript-16314-1-10-20230104.pdf | 193,99 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.