Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Назва: ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Автори: Сергієнко, Людмила Григорівна
Ключові слова: дидактика
мотивація навчання
аналіз
концепція
проблема
Дата публікації: 2021
Видавництво: Запоріжжя : КПУ
Бібліографічний опис: Сергієнко, Л.Г. Дидактичний аналіз сучасної концепції проблемного навчання / Л.Г. Сергієнко // . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. Запоріжжя : КПУ, 2021. - №75. – Т.2. – С. 184 - 188.
Серія/номер: ISSN 1992-5786 наукові статті;
Короткий огляд (реферат): Статтю присвячено дидактичному та методологічному аналізу концепцій проблемного навчання у вищій школі на основі аналізу сучасних та попередніх концепцій відомих педагогів та методистів щодо цього питання. Будь-яка розвинена концепція складається з низки стрижневих понять, що об’єднуються в систему. Як показують дослідження та педагогічний досвід, у сфері проблемного навчання склався досить чіткий концептуальний апарат. До вихідних понять теорії проблемного навчання належить поняття проблемної ситуації, адже саме воно викликає активну діяльність суб’єкта
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запоріжжя-2021.75-2.35.pdf232,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.