Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Назва: | ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ |
Автори: | Сергієнко, Людмила Григорівна |
Ключові слова: | дидактика мотивація навчання аналіз концепція проблема |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Запоріжжя : КПУ |
Бібліографічний опис: | Сергієнко, Л.Г. Дидактичний аналіз сучасної концепції проблемного навчання / Л.Г. Сергієнко // . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. Запоріжжя : КПУ, 2021. - №75. – Т.2. – С. 184 - 188. |
Серія/номер: | ISSN 1992-5786 наукові статті; |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено дидактичному та методологічному аналізу концепцій проблемного навчання у вищій школі на основі аналізу сучасних та попередніх концепцій відомих педагогів та методистів щодо цього питання. Будь-яка розвинена концепція складається з низки стрижневих понять, що об’єднуються в систему. Як показують дослідження та педагогічний досвід, у сфері проблемного навчання склався досить чіткий концептуальний апарат. До вихідних понять теорії проблемного навчання належить поняття проблемної ситуації, адже саме воно викликає активну діяльність суб’єкта |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Запоріжжя-2021.75-2.35.pdf | 232,43 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.