Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Title: ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ
Authors: Сергієнко, Людмила Григорівна
Keywords: дидактика
мотивація навчання
аналіз
концепція
проблема
Issue Date: 2021
Publisher: Запоріжжя : КПУ
Citation: Сергієнко, Л.Г. Дидактичний аналіз сучасної концепції проблемного навчання / Л.Г. Сергієнко // . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. Запоріжжя : КПУ, 2021. - №75. – Т.2. – С. 184 - 188.
Series/Report no.: ISSN 1992-5786 наукові статті;
Abstract: Статтю присвячено дидактичному та методологічному аналізу концепцій проблемного навчання у вищій школі на основі аналізу сучасних та попередніх концепцій відомих педагогів та методистів щодо цього питання. Будь-яка розвинена концепція складається з низки стрижневих понять, що об’єднуються в систему. Як показують дослідження та педагогічний досвід, у сфері проблемного навчання склався досить чіткий концептуальний апарат. До вихідних понять теорії проблемного навчання належить поняття проблемної ситуації, адже саме воно викликає активну діяльність суб’єкта
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Appears in Collections:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Запоріжжя-2021.75-2.35.pdf232,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.