Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Title: | ДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯ |
Authors: | Сергієнко, Людмила Григорівна |
Keywords: | дидактика мотивація навчання аналіз концепція проблема |
Issue Date: | 2021 |
Publisher: | Запоріжжя : КПУ |
Citation: | Сергієнко, Л.Г. Дидактичний аналіз сучасної концепції проблемного навчання / Л.Г. Сергієнко // . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. Запоріжжя : КПУ, 2021. - №75. – Т.2. – С. 184 - 188. |
Series/Report no.: | ISSN 1992-5786 наукові статті; |
Abstract: | Статтю присвячено дидактичному та методологічному аналізу концепцій проблемного навчання у вищій школі на основі аналізу сучасних та попередніх концепцій відомих педагогів та методистів щодо цього питання. Будь-яка розвинена концепція складається з низки стрижневих понять, що об’єднуються в систему. Як показують дослідження та педагогічний досвід, у сфері проблемного навчання склався досить чіткий концептуальний апарат. До вихідних понять теорії проблемного навчання належить поняття проблемної ситуації, адже саме воно викликає активну діяльність суб’єкта |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596 |
Appears in Collections: | Наукові праці співробітників кафедри ВМФ |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Запоріжжя-2021.75-2.35.pdf | 232,43 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.