Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСергієнко, Людмила Григорівна-
dc.date.accessioned2023-10-02T09:09:12Z-
dc.date.available2023-10-02T09:09:12Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationСергієнко, Л.Г. Дидактичний аналіз сучасної концепції проблемного навчання / Л.Г. Сергієнко // . Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. праць. Запоріжжя : КПУ, 2021. - №75. – Т.2. – С. 184 - 188.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34596-
dc.description.abstractСтаттю присвячено дидактичному та методологічному аналізу концепцій проблемного навчання у вищій школі на основі аналізу сучасних та попередніх концепцій відомих педагогів та методистів щодо цього питання. Будь-яка розвинена концепція складається з низки стрижневих понять, що об’єднуються в систему. Як показують дослідження та педагогічний досвід, у сфері проблемного навчання склався досить чіткий концептуальний апарат. До вихідних понять теорії проблемного навчання належить поняття проблемної ситуації, адже саме воно викликає активну діяльність суб’єктаuk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherЗапоріжжя : КПУuk_UK
dc.relation.ispartofseriesISSN 1992-5786 наукові статті;-
dc.subjectдидактикаuk_UK
dc.subjectмотивація навчанняuk_UK
dc.subjectаналізuk_UK
dc.subjectконцепціяuk_UK
dc.subjectпроблемаuk_UK
dc.titleДИДАКТИЧНИЙ АНАЛІЗ СУЧАСНОЇ КОНЦЕПЦІЇ ПРОБЛЕМНОГО НАВЧАННЯuk_UK
dc.typeOtheruk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові праці співробітників кафедри ВМФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Запоріжжя-2021.75-2.35.pdf232,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.