Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Назва: | Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine |
Автори: | Пупченко, О.О. Цололо, С.О. |
Ключові слова: | UE4 автомобіль побудова шляху spline NavMeshBoundsVolume car path finding |
Дата публікації: | лис-2019 |
Видавництво: | Покровськ: ДонНТУ |
Бібліографічний опис: | Пупченко О.О. Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 28 листопада 2019 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – С. 13-15. |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто підхід прямого слідування (pure pursuit) для керування транспортом і показана його повна реалізація на движку UE4. Були продемонстровані можливості движка UE4 для полегшення побудови маршрутів в автоматичному режимі. Були запропоновані різноманітні варіанти для вирішення питання з автоматичною побудовою шляху, виділені сильні і слабкі сторони виконаної роботи. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122 |
Розташовується у зібраннях: | Матеріали V науково-практичного форума 2019 р. |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Pupchenko-Tsololo-13-15.pdf | 832,99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.