Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Назва: Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine
Автори: Пупченко, О.О.
Цололо, С.О.
Ключові слова: UE4
автомобіль
побудова шляху
spline
NavMeshBoundsVolume
car
path finding
Дата публікації: лис-2019
Видавництво: Покровськ: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Пупченко О.О. Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 28 листопада 2019 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – С. 13-15.
Короткий огляд (реферат): Розглянуто підхід прямого слідування (pure pursuit) для керування транспортом і показана його повна реалізація на движку UE4. Були продемонстровані можливості движка UE4 для полегшення побудови маршрутів в автоматичному режимі. Були запропоновані різноманітні варіанти для вирішення питання з автоматичною побудовою шляху, виділені сильні і слабкі сторони виконаної роботи.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-практичного форума 2019 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pupchenko-Tsololo-13-15.pdf832,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.