Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Title: Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine
Authors: Пупченко, О.О.
Цололо, С.О.
Keywords: UE4
автомобіль
побудова шляху
spline
NavMeshBoundsVolume
car
path finding
Issue Date: Nov-2019
Publisher: Покровськ: ДонНТУ
Citation: Пупченко О.О. Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 28 листопада 2019 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – С. 13-15.
Abstract: Розглянуто підхід прямого слідування (pure pursuit) для керування транспортом і показана його повна реалізація на движку UE4. Були продемонстровані можливості движка UE4 для полегшення побудови маршрутів в автоматичному режимі. Були запропоновані різноманітні варіанти для вирішення питання з автоматичною побудовою шляху, виділені сильні і слабкі сторони виконаної роботи.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Appears in Collections:Матеріали V науково-практичного форума 2019 р.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Pupchenko-Tsololo-13-15.pdf832,99 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.