Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПупченко, О.О.-
dc.contributor.authorЦололо, С.О.-
dc.date.accessioned2023-04-10T09:27:38Z-
dc.date.available2023-04-10T09:27:38Z-
dc.date.issued2019-11-
dc.identifier.citationПупченко О.О. Використання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // «ТАК»: телекомунікації, автоматика, комп’ютерно-інтегровані технології: зб. доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. молодих вчених, 28 листопада 2019 р. – Покровськ: ДВНЗ ДонНТУ, 2019. – С. 13-15.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/34122-
dc.description.abstractРозглянуто підхід прямого слідування (pure pursuit) для керування транспортом і показана його повна реалізація на движку UE4. Були продемонстровані можливості движка UE4 для полегшення побудови маршрутів в автоматичному режимі. Були запропоновані різноманітні варіанти для вирішення питання з автоматичною побудовою шляху, виділені сильні і слабкі сторони виконаної роботи.uk_UK
dc.language.isootheruk_UK
dc.publisherПокровськ: ДонНТУuk_UK
dc.subjectUE4uk_UK
dc.subjectавтомобільuk_UK
dc.subjectпобудова шляхуuk_UK
dc.subjectsplineuk_UK
dc.subjectNavMeshBoundsVolumeuk_UK
dc.subjectcaruk_UK
dc.subjectpath findinguk_UK
dc.titleВикористання сплайнів для побудови траекторії руху транспорту в ігрових додатках Unreal Engineuk_UK
dc.typeArticleuk_UK
Розташовується у зібраннях:Матеріали V науково-практичного форума 2019 р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Pupchenko-Tsololo-13-15.pdf832,99 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.