Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798
Назва: Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine
Автори: Цололо, Сергій Олексійович
Пупченко, О.О.
Ключові слова: Unreal Engine
колесный транспорт
траектория
Дата публікації: 2019
Видавництво: Львов
Бібліографічний опис: Пупченко, О.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 33-36.
Короткий огляд (реферат): В работе предлагается подход, основанный на использовании сплайнов для реализации механизма передвижения колесного транспорта в игровых приложениях на Unreal Engine 4
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.