Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798
Назва: | Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine |
Автори: | Цололо, Сергій Олексійович Пупченко, О.О. |
Ключові слова: | Unreal Engine колесный транспорт траектория |
Дата публікації: | 2019 |
Видавництво: | Львов |
Бібліографічний опис: | Пупченко, О.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 33-36. |
Короткий огляд (реферат): | В работе предлагается подход, основанный на использовании сплайнов для реализации механизма передвижения колесного транспорта в игровых приложениях на Unreal Engine 4 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пупченко О.О., Цололо С.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine.pdf | 797,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.