Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Цололо, Сергій Олексійович | - |
dc.contributor.author | Пупченко, О.О. | - |
dc.date.accessioned | 2021-04-21T06:17:30Z | - |
dc.date.available | 2021-04-21T06:17:30Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Пупченко, О.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 33-36. | uk_UK |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798 | - |
dc.description.abstract | В работе предлагается подход, основанный на использовании сплайнов для реализации механизма передвижения колесного транспорта в игровых приложениях на Unreal Engine 4 | uk_UK |
dc.publisher | Львов | uk_UK |
dc.subject | Unreal Engine | uk_UK |
dc.subject | колесный транспорт | uk_UK |
dc.subject | траектория | uk_UK |
dc.title | Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine | uk_UK |
dc.type | Thesis | uk_UK |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пупченко О.О., Цололо С.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine.pdf | 797,11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.