Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦололо, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorПупченко, О.О.-
dc.date.accessioned2021-04-21T06:17:30Z-
dc.date.available2021-04-21T06:17:30Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationПупченко, О.О. Передвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engine / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Перспективи розвитку сучасної науки та освіти (частина ІV) : матеріали міжнар. наук.-практич. конф. м. Львів, 13-14 листопада 2019 р. – Львів, 2019. – С. 33-36.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32798-
dc.description.abstractВ работе предлагается подход, основанный на использовании сплайнов для реализации механизма передвижения колесного транспорта в игровых приложениях на Unreal Engine 4uk_UK
dc.publisherЛьвовuk_UK
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.subjectколесный транспортuk_UK
dc.subjectтраекторияuk_UK
dc.titleПередвижение колёсного транспорта с использованием сплайнов при разработке игровых дополнений в Unreal Engineuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.