Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Назва: Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках
Автори: Цололо, Сергій Олексійович
Пупченко, О.О.
Ключові слова: траєкторія руху
алгоритм
сплайн
Unreal Engine
Дата публікації: 2020
Видавництво: Кропивницький
Бібліографічний опис: Пупченко, О.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р. – Кропивницький: ЦНТУ, 2020. – С. 83-84.
Серія/номер: Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р.;
Короткий огляд (реферат): Практичним результатом роботи є реалізації алгоритмів за методом прямого слідування та трасування променів із використанням апарату нейронних мереж, їх порівняльна характеристика, а також визначення діапазонів коректних значень для вхідних параметрів завдяки моделюванню із різними наборами параметрів.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.