Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Назва: | Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках |
Автори: | Цололо, Сергій Олексійович Пупченко, О.О. |
Ключові слова: | траєкторія руху алгоритм сплайн Unreal Engine |
Дата публікації: | 2020 |
Видавництво: | Кропивницький |
Бібліографічний опис: | Пупченко, О.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р. – Кропивницький: ЦНТУ, 2020. – С. 83-84. |
Серія/номер: | Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р.; |
Короткий огляд (реферат): | Практичним результатом роботи є реалізації алгоритмів за методом прямого слідування та трасування променів із використанням апарату нейронних мереж, їх порівняльна характеристика, а також визначення діапазонів коректних значень для вхідних параметрів завдяки моделюванню із різними наборами параметрів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Пупченко О.О., Цололо С.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках .pdf | 418,34 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.