Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЦололо, Сергій Олексійович-
dc.contributor.authorПупченко, О.О.-
dc.date.accessioned2021-04-20T12:12:57Z-
dc.date.available2021-04-20T12:12:57Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПупченко, О.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р. – Кропивницький: ЦНТУ, 2020. – С. 83-84.uk_UK
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789-
dc.description.abstractПрактичним результатом роботи є реалізації алгоритмів за методом прямого слідування та трасування променів із використанням апарату нейронних мереж, їх порівняльна характеристика, а також визначення діапазонів коректних значень для вхідних параметрів завдяки моделюванню із різними наборами параметрів.uk_UK
dc.publisherКропивницькийuk_UK
dc.relation.ispartofseriesКомп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р.;-
dc.subjectтраєкторія рухуuk_UK
dc.subjectалгоритмuk_UK
dc.subjectсплайнuk_UK
dc.subjectUnreal Engineuk_UK
dc.titleПобудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додаткахuk_UK
dc.typeThesisuk_UK
Розташовується у зібраннях:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.