Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Title: | Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках |
Authors: | Цололо, Сергій Олексійович Пупченко, О.О. |
Keywords: | траєкторія руху алгоритм сплайн Unreal Engine |
Issue Date: | 2020 |
Publisher: | Кропивницький |
Citation: | Пупченко, О.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р. – Кропивницький: ЦНТУ, 2020. – С. 83-84. |
Series/Report no.: | Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р.; |
Abstract: | Практичним результатом роботи є реалізації алгоритмів за методом прямого слідування та трасування променів із використанням апарату нейронних мереж, їх порівняльна характеристика, а також визначення діапазонів коректних значень для вхідних параметрів завдяки моделюванню із різними наборами параметрів. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789 |
Appears in Collections: | Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Пупченко О.О., Цололо С.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках .pdf | 418,34 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.