Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Title: Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках
Authors: Цололо, Сергій Олексійович
Пупченко, О.О.
Keywords: траєкторія руху
алгоритм
сплайн
Unreal Engine
Issue Date: 2020
Publisher: Кропивницький
Citation: Пупченко, О.О. Побудова траєкторії руху колісного транспорту в ігрових додатках / О.О. Пупченко, С.О. Цололо // Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р. – Кропивницький: ЦНТУ, 2020. – С. 83-84.
Series/Report no.: Комп’ютерна інженерія і кібербезпека : досягнення та інновації : матеріали ІІ Всеукр. наук.-практ. конф. здобувачів вищої освіти й молодих учених, м. Кропивницький, 25–27 листоп. 2020 р.;
Abstract: Практичним результатом роботи є реалізації алгоритмів за методом прямого слідування та трасування променів із використанням апарату нейронних мереж, їх порівняльна характеристика, а також визначення діапазонів коректних значень для вхідних параметрів завдяки моделюванню із різними наборами параметрів.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/32789
Appears in Collections:Наукові публікації кафедри комп'ютерної інженерії



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.