Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26471
Назва: Прогнозування обсягів продажу як фактор зростання ефективності роботи торговельного підприємства
Автори: Бекетаева, Д.Ж.
Слепнева, Л.Д.
Ключові слова: прогнозування, товарообіг, ефективность, торговельне підприємство, модель Хольта-Уінтерса
Дата публікації: 2013
Видавництво: Материали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених “Сучасна економічна наука: нові гіпотези, тенденції та перспективи розвитку” 25-30 листопада 2013. – Луганск, 2013
Короткий огляд (реферат): Обґрунтована необхідність прогнозування товарообігу торгівельного підприємства. Запропоновано прогнозування обсягів продажу підприємства, котре займається торгівлею побутовий технікою і електронікою, с застосуванням адаптивних методів і процедури оцінювання якості моделі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26471
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья.pdf278,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.