Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26471
Title: Прогнозування обсягів продажу як фактор зростання ефективності роботи торговельного підприємства
Authors: Бекетаева, Д.Ж.
Слепнева, Л.Д.
Keywords: прогнозування, товарообіг, ефективность, торговельне підприємство, модель Хольта-Уінтерса
Issue Date: 2013
Publisher: Материали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених “Сучасна економічна наука: нові гіпотези, тенденції та перспективи розвитку” 25-30 листопада 2013. – Луганск, 2013
Abstract: Обґрунтована необхідність прогнозування товарообігу торгівельного підприємства. Запропоновано прогнозування обсягів продажу підприємства, котре займається торгівлею побутовий технікою і електронікою, с застосуванням адаптивних методів і процедури оцінювання якості моделі.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26471
Appears in Collections:Наукові статті кафедри фінансів та банківської справи

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Статья.pdf278,39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.