Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/26471
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБекетаева, Д.Ж.-
dc.contributor.authorСлепнева, Л.Д.-
dc.date.accessioned2014-05-19T13:05:13Z-
dc.date.available2014-05-19T13:05:13Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/26471-
dc.description.abstractОбґрунтована необхідність прогнозування товарообігу торгівельного підприємства. Запропоновано прогнозування обсягів продажу підприємства, котре займається торгівлею побутовий технікою і електронікою, с застосуванням адаптивних методів і процедури оцінювання якості моделі.en_US
dc.publisherМатериали І Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції студентів, аспірантів та молодих учених “Сучасна економічна наука: нові гіпотези, тенденції та перспективи розвитку” 25-30 листопада 2013. – Луганск, 2013en_US
dc.subjectпрогнозування, товарообіг, ефективность, торговельне підприємство, модель Хольта-Уінтерсаen_US
dc.titleПрогнозування обсягів продажу як фактор зростання ефективності роботи торговельного підприємстваen_US
dc.typeThesisen_US
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри фінансів та банківської справи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Статья.pdf278,39 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.