Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25238
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКалініченко, З.Д.-
dc.date.accessioned2014-03-18T11:23:43Z-
dc.date.available2014-03-18T11:23:43Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationКалініченко, З.Д. Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві / З.Д. Калініченко // Збірник тез доповідей У11 Міжнарод. конфер «Маркетинг інновацій і інновації маркетингу» 26 вересня Суми, с.117-122en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25238-
dc.description.abstractАктуальною проблемою стратегічного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах є ефективне інформаційне забезпечення маркетингових рішень. Від вибору й оцінки критеріїв маркетингових та стратегічних планів залежить якість управлінського процесу на підприємствіen_US
dc.subjectстратегіяen_US
dc.subjectстратегічний маркетингen_US
dc.subjectмоделіen_US
dc.subjectstrategyen_US
dc.subjectінформаційне забезпеченняen_US
dc.subjectinformation provisionen_US
dc.subjectstrategic Marketingen_US
dc.titleОрганізація стратегічного маркетингу та планування на підприємствіen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калініченко З.Д. Стаття Суми Маркетинг 2013.pdf128,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.