Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25238
Title: Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві
Authors: Калініченко, З.Д.
Keywords: стратегія
стратегічний маркетинг
моделі
strategy
інформаційне забезпечення
information provision
strategic Marketing
Issue Date: 2013
Citation: Калініченко, З.Д. Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві / З.Д. Калініченко // Збірник тез доповідей У11 Міжнарод. конфер «Маркетинг інновацій і інновації маркетингу» 26 вересня Суми, с.117-122
Abstract: Актуальною проблемою стратегічного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах є ефективне інформаційне забезпечення маркетингових рішень. Від вибору й оцінки критеріїв маркетингових та стратегічних планів залежить якість управлінського процесу на підприємстві
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25238
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Калініченко З.Д. Стаття Суми Маркетинг 2013.pdf128,65 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.