Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/25238
Назва: Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві
Автори: Калініченко, З.Д.
Ключові слова: стратегія
стратегічний маркетинг
моделі
strategy
інформаційне забезпечення
information provision
strategic Marketing
Дата публікації: 2013
Бібліографічний опис: Калініченко, З.Д. Організація стратегічного маркетингу та планування на підприємстві / З.Д. Калініченко // Збірник тез доповідей У11 Міжнарод. конфер «Маркетинг інновацій і інновації маркетингу» 26 вересня Суми, с.117-122
Короткий огляд (реферат): Актуальною проблемою стратегічного маркетингу на вітчизняних промислових підприємствах є ефективне інформаційне забезпечення маркетингових рішень. Від вибору й оцінки критеріїв маркетингових та стратегічних планів залежить якість управлінського процесу на підприємстві
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/25238
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Калініченко З.Д. Стаття Суми Маркетинг 2013.pdf128,65 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.