Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21438
Назва: Маркетинговый инструментарий управления розничной торговой сетью
Інші назви: Маркетинговий інструментарій керування роздрібною торговою мережею
Marketing tools to manage the retail trading network
Автори: Соболев, В.А.
Соболєв, В.А.
Sobolev, V.A.
Ключові слова: розничная торговля
retail trade
торговая сеть
trading network
управление розничной торговлей
retail trade management
маркетинг розничной торговли
retailment marketing
Дата публікації: 2003
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 60. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Короткий огляд (реферат): Обоснована система инструмента маркетинга управления предприятиями розничной торговли.
Опис: There are given grounds for the marketing tools necessary to manage the outlets within the retail trading network.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21438
Розташовується у зібраннях:Випуск 60

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
116-124.pdf6,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 116-124.pdf27,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.