Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21438
Title: Маркетинговый инструментарий управления розничной торговой сетью
Other Titles: Маркетинговий інструментарій керування роздрібною торговою мережею
Marketing tools to manage the retail trading network
Authors: Соболев, В.А.
Соболєв, В.А.
Sobolev, V.A.
Keywords: розничная торговля
retail trade
торговая сеть
trading network
управление розничной торговлей
retail trade management
маркетинг розничной торговли
retailment marketing
Issue Date: 2003
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 60. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.
Abstract: Обоснована система инструмента маркетинга управления предприятиями розничной торговли.
Description: There are given grounds for the marketing tools necessary to manage the outlets within the retail trading network.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21438
Appears in Collections:Випуск 60

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
116-124.pdf6,7 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 116-124.pdf27,96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.