Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21438
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСоболев, В.А.-
dc.contributor.authorСоболєв, В.А.-
dc.contributor.authorSobolev, V.A.-
dc.date.accessioned2013-06-17T10:57:32Z-
dc.date.available2013-06-17T10:57:32Z-
dc.date.issued2003-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 60. – Донецьк, ДонНТУ, 2003.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21438-
dc.descriptionThere are given grounds for the marketing tools necessary to manage the outlets within the retail trading network.en_US
dc.description.abstractОбоснована система инструмента маркетинга управления предприятиями розничной торговли.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectрозничная торговляen_US
dc.subjectretail tradeen_US
dc.subjectторговая сетьen_US
dc.subjecttrading networken_US
dc.subjectуправление розничной торговлейen_US
dc.subjectretail trade managementen_US
dc.subjectмаркетинг розничной торговлиen_US
dc.subjectretailment marketingen_US
dc.titleМаркетинговый инструментарий управления розничной торговой сетьюen_US
dc.title.alternativeМаркетинговий інструментарій керування роздрібною торговою мережеюen_US
dc.title.alternativeMarketing tools to manage the retail trading networken_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 60

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
116-124.pdf6,7 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 116-124.pdf27,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.