Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21413
Назва: ИННОВАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ ПОГОНИ ЗА НАСТРОЕНИЕМ КЛИЕНТА КОММЕРЧЕСКОГО БАНКА
Автори: Силенко, Е.Г.
Яковицкая, Л.С.
Ключові слова: Клиенты
Дата публікації: 2013
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Актуальные проблемы занятости населения Украины. Материалы I Молодежной междисциплинарной научно-практической конференции 31 мая 2013 года. Вып.1/отв.ред.к.филос.н., доц., Н.П.Рагозин. - Донецк:ДонНТУ, 2013. - 148с.
Короткий огляд (реферат): Конкуренция в банковской рознице переходит на новый уровень — банки охотятся не просто за клиентом, а его эмоциями, обеспечивающими привязанность. Какие стратегии будут для этого эффективнее?
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21413
Розташовується у зібраннях:Конференція Актуальні проблеми зайнятості населення України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Силенко_Елизавета - дораб. (1).doc42 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.