Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21413
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСиленко, Е.Г.-
dc.contributor.authorЯковицкая, Л.С.-
dc.date.accessioned2013-06-16T08:39:28Z-
dc.date.available2013-06-16T08:39:28Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationАктуальные проблемы занятости населения Украины. Материалы I Молодежной междисциплинарной научно-практической конференции 31 мая 2013 года. Вып.1/отв.ред.к.филос.н., доц., Н.П.Рагозин. - Донецк:ДонНТУ, 2013. - 148с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21413-
dc.description.abstractКонкуренция в банковской рознице переходит на новый уровень — банки охотятся не просто за клиентом, а его эмоциями, обеспечивающими привязанность. Какие стратегии будут для этого эффективнее?en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectКлиентыen_US
dc.titleИННОВАЦИОННАЯ СТРАТЕГИЯ ПОГОНИ ЗА НАСТРОЕНИЕМ КЛИЕНТА КОММЕРЧЕСКОГО БАНКАen_US
Розташовується у зібраннях:Конференція Актуальні проблеми зайнятості населення України

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Силенко_Елизавета - дораб. (1).doc42 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.