Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21154
Назва: Совершенствование маркетинга в управлении туристическим бизнесом на основании анализа зарубежного опыта
Інші назви: Вдосконалення маркетингу в управлінні туристським бізнесом на основі аналізу закордонного досвіду
Автори: Краснопольская, Н.Н.
Краснопольська, Н.Н.
Ключові слова: туристический бизнес
tourist industry
маркетинг в управлении
marketing in management
модели маркетинга
marketing model
система маркетинга
marketing system
система CRM
Customer Relationship Management
автоматизация маркетинга
marketing automation
Дата публікації: 2004
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 69. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Короткий огляд (реферат): Проанализирован опыт использования маркетинга в управлении на туристических предприятиях мира, определены его основные части, предложены пути решения проблем создания системы маркетинга для управления туристическим предприятием.
Опис: We analyzed the experience of the use of marketing in the management of tourist companies of the world, defined its main parts, the ways of solving problems of creation of the marketing system for the management of tourist enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21154
Розташовується у зібраннях:Випуск 69

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
157-166.pdf7,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 157-166.pdf59,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.