Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21154
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКраснопольская, Н.Н.-
dc.contributor.authorКраснопольська, Н.Н.-
dc.date.accessioned2013-06-11T09:39:11Z-
dc.date.available2013-06-11T09:39:11Z-
dc.date.issued2004-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 69. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21154-
dc.descriptionWe analyzed the experience of the use of marketing in the management of tourist companies of the world, defined its main parts, the ways of solving problems of creation of the marketing system for the management of tourist enterprise.en_US
dc.description.abstractПроанализирован опыт использования маркетинга в управлении на туристических предприятиях мира, определены его основные части, предложены пути решения проблем создания системы маркетинга для управления туристическим предприятием.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectтуристический бизнесen_US
dc.subjecttourist industryen_US
dc.subjectмаркетинг в управленииen_US
dc.subjectmarketing in managementen_US
dc.subjectмодели маркетингаen_US
dc.subjectmarketing modelen_US
dc.subjectсистема маркетингаen_US
dc.subjectmarketing systemen_US
dc.subjectсистема CRMen_US
dc.subjectCustomer Relationship Managementen_US
dc.subjectавтоматизация маркетингаen_US
dc.subjectmarketing automationen_US
dc.titleСовершенствование маркетинга в управлении туристическим бизнесом на основании анализа зарубежного опытаen_US
dc.title.alternativeВдосконалення маркетингу в управлінні туристським бізнесом на основі аналізу закордонного досвідуen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 69

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
157-166.pdf7,33 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити
sp_lit 157-166.pdf59,78 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.