Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/21154
Title: Совершенствование маркетинга в управлении туристическим бизнесом на основании анализа зарубежного опыта
Other Titles: Вдосконалення маркетингу в управлінні туристським бізнесом на основі аналізу закордонного досвіду
Authors: Краснопольская, Н.Н.
Краснопольська, Н.Н.
Keywords: туристический бизнес
tourist industry
маркетинг в управлении
marketing in management
модели маркетинга
marketing model
система маркетинга
marketing system
система CRM
Customer Relationship Management
автоматизация маркетинга
marketing automation
Issue Date: 2004
Publisher: ДонНТУ
Citation: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: економічна. Випуск 69. – Донецьк, ДонНТУ, 2004.
Abstract: Проанализирован опыт использования маркетинга в управлении на туристических предприятиях мира, определены его основные части, предложены пути решения проблем создания системы маркетинга для управления туристическим предприятием.
Description: We analyzed the experience of the use of marketing in the management of tourist companies of the world, defined its main parts, the ways of solving problems of creation of the marketing system for the management of tourist enterprise.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/21154
Appears in Collections:Випуск 69

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
157-166.pdf7,33 MBAdobe PDFView/Open
sp_lit 157-166.pdf59,78 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.