Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКУЧЕР, В.А.-
dc.date.accessioned2013-06-07T13:39:57Z-
dc.date.available2013-06-07T13:39:57Z-
dc.date.issued2012-04-
dc.identifier.citationПроблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20962-
dc.description.abstractУспішність функціонування будь-якої фірми залежить від рівня конкурентоспроможності продукції, що пропонується нею споживачам. Конкурентоспроможність як узагальнена економічна категорія характеризує економічну ситуацію, включаючи проектні, виробничі, розподільчі та споживчі аспекти результатів економічної діяльності.en_US
dc.subjectКонкурентоспроможністьen_US
dc.subjectекономічна системаen_US
dc.subjectмаркетингові заходиen_US
dc.titleОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯen_US
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kucher.pdf217,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.