Please use this identifier to cite or link to this item: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Title: ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
Authors: КУЧЕР, В.А.
Keywords: Конкурентоспроможність
економічна система
маркетингові заходи
Issue Date: Apr-2012
Citation: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
Abstract: Успішність функціонування будь-якої фірми залежить від рівня конкурентоспроможності продукції, що пропонується нею споживачам. Конкурентоспроможність як узагальнена економічна категорія характеризує економічну ситуацію, включаючи проектні, виробничі, розподільчі та споживчі аспекти результатів економічної діяльності.
URI: http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20962
Appears in Collections:VI конференция 2012 г.

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
kucher.pdf217,58 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.