Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/20962
Назва: ОЦІНКА КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА ТА РОЗРОБКА МАРКЕТИНГОВИХ ЗАХОДІВ ЩОДО ЇЇ ПІДВИЩЕННЯ
Автори: КУЧЕР, В.А.
Ключові слова: Конкурентоспроможність
економічна система
маркетингові заходи
Дата публікації: кві-2012
Бібліографічний опис: Проблемы управления производственно-экономической деятель-ностью субъектов хозяйствования: Сб. науч. работ VI Междунар. научн. конф. молод. уч. и студ., 19 апреля 2012 г., г. Донецк, ДонНТУ. — Т.1. — Донецк: ДонНТУ, 2012. — 274 с.
Короткий огляд (реферат): Успішність функціонування будь-якої фірми залежить від рівня конкурентоспроможності продукції, що пропонується нею споживачам. Конкурентоспроможність як узагальнена економічна категорія характеризує економічну ситуацію, включаючи проектні, виробничі, розподільчі та споживчі аспекти результатів економічної діяльності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/20962
Розташовується у зібраннях:VI конференция 2012 г.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kucher.pdf217,58 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.