Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/19171
Назва: ФОРМУВАННЯ МОВНОЇ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТІВ-ФІЛОЛОГІВ
Інші назви: Формирование языковой личности студентов-филологов
Students-Philologists’ Linguistic Personality Development
Автори: ВОВК, О. І.
Вовк, Е. И.
Vovk, O.
Ключові слова: secondary linguistic personality
consciousness
cognitive personality
speech personality
communicative personality
вторичная языковая личность
сознание
когнитивная личность
речевая личность
коммуникативная личность
вторинна мовна особистість
свідомість
когнітивна особистість
мовленнєва особистість
комунікативна особистість
Дата публікації: 2012
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: Педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 2 (12) 2012 – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2012. — 222 с
Короткий огляд (реферат): У статті здійснюється спроба вивчення проблеми формування вторинної мовної особистості під час оволодіння іноземною мовою. Зокрема, розкривається суть мовної особистості, її структура, зміст і особливості функціонування в іншомовній комунікації
Опис: The article deals with the problem of students-philologists’ secondary linguistic personality development in the process of foreign language acquisition. The attention is focused on modern approaches to the nature of linguistic personality, its structure, content and specificity of manifestation in communication. The author claims that through the language an individual becomes a part of social consciousness and only due to this fact his/her individual consciousness is developed. Since the language is a medium of collective consciousness it is possible to speak of a personality as such, which has a language capacity, is manifested in speech behavior, and is a part of social consciousness. The concept “linguistic personality” was introduced into scientific circulation by Yu. Karaulov. The scholar defines it as a combination of capacities and characteristics that stipulate a person’s texts production. The model proposed by Yu. Karaulov comprises semantic, cognitive and pragmatic levels. It is hypothesized that in different situational sets “linguistic personality” has different spheres of manifestation and thus may have several images, such as a speech personality, a communicative personality and a cognitive personality
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/19171
Розташовується у зібраннях:Випуск 2(12) 2012

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
vovk.pdf270,94 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.