Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18818
Назва: ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОГО ІНТЕРЕСУ В МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ
Інші назви: Особенности формирования профессионального интереса у будущих экономистов средствами проектирования.
Features of forming future economists’ professional interest by planning facilities.
Автори: КОШЕЛЕВА, Н. Г.
Кошелева, Н. Г.
Kosheleva, N. G.
Ключові слова: фаховий інтерес
профессиональный интерес
professional interest
майбутні економісти
проектна технологія навчання
проектування фахової діяльності
система підготовки до проектування фахової діяльності
будущие экономисты
проектная технология обучения
проектирование профессиональной деятельности
система подготовки к проектированию профессиональной деятельности
future economists
the project technology of education
the projecting of professional activity
the system of preparing students to the projecting of professional activity
Дата публікації: 2011
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету
Серія/номер: Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с
Короткий огляд (реферат): У статті розглянуто напрями й засоби формування фахового інтересу в майбутніх економістів під час їх підготовки у ВНЗ. Запропоновано використовувати з цією метою проектну технологію навчання. Наведено рекомендації щодо запровадження в навчальний процес економічного ВНЗ системи підготовки майбутніх економістів до проектування фахової діяльності, реалізація якої забезпечує ефективне формування активного інтересу студентів до майбутньої професії.
Опис: The directions and methods of formation the professional interests of future economists during their educational period in high school are looked through in the article. The project technology of education is proposed to use in this case. The recommendations as for the including the system of preparing future economists for projecting professional activity into the educational process of economic high educational institutions are represented, and for the realization that provides effective formation of active interests of the students in their future specialty.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18818
Розташовується у зібраннях:Випуск 10 (193)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
koshel.pdf255,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.