Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18818
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | КОШЕЛЕВА, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Кошелева, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Kosheleva, N. G. | - |
dc.date.accessioned | 2013-04-18T09:34:41Z | - |
dc.date.available | 2013-04-18T09:34:41Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Наукові праці Донецького національного технічного університету | en_US |
dc.identifier.uri | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/18818 | - |
dc.description | The directions and methods of formation the professional interests of future economists during their educational period in high school are looked through in the article. The project technology of education is proposed to use in this case. The recommendations as for the including the system of preparing future economists for projecting professional activity into the educational process of economic high educational institutions are represented, and for the realization that provides effective formation of active interests of the students in their future specialty. | en_US |
dc.description.abstract | У статті розглянуто напрями й засоби формування фахового інтересу в майбутніх економістів під час їх підготовки у ВНЗ. Запропоновано використовувати з цією метою проектну технологію навчання. Наведено рекомендації щодо запровадження в навчальний процес економічного ВНЗ системи підготовки майбутніх економістів до проектування фахової діяльності, реалізація якої забезпечує ефективне формування активного інтересу студентів до майбутньої професії. | en_US |
dc.description.sponsorship | Донецький університет економіки та права | en_US |
dc.language.iso | other | en_US |
dc.publisher | ДонНТУ | en_US |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка, психологія і соціологія;Випуск 10 (193) – Донецьк: ДВНЗ «ДонНТУ», 2011. — 252 с | - |
dc.subject | фаховий інтерес | en_US |
dc.subject | профессиональный интерес | en_US |
dc.subject | professional interest | en_US |
dc.subject | майбутні економісти | - |
dc.subject | проектна технологія навчання | - |
dc.subject | проектування фахової діяльності | - |
dc.subject | система підготовки до проектування фахової діяльності | - |
dc.subject | будущие экономисты | - |
dc.subject | проектная технология обучения | - |
dc.subject | проектирование профессиональной деятельности | - |
dc.subject | система подготовки к проектированию профессиональной деятельности | - |
dc.subject | future economists | - |
dc.subject | the project technology of education | - |
dc.subject | the projecting of professional activity | - |
dc.subject | the system of preparing students to the projecting of professional activity | - |
dc.title | ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ФАХОВОГО ІНТЕРЕСУ В МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ ЗАСОБАМИ ПРОЕКТУВАННЯ | en_US |
dc.title.alternative | Особенности формирования профессионального интереса у будущих экономистов средствами проектирования. | en_US |
dc.title.alternative | Features of forming future economists’ professional interest by planning facilities. | en_US |
Розташовується у зібраннях: | Випуск 10 (193) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
koshel.pdf | 255,52 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.