Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17741
Назва: Психолого-педагогические основы проектной методики обучения иностранным языкам
Автори: Стариченкова, Л.И.
Ключові слова: преподавание иностранного языка
teaching of a foreign language
педагогическая технология
pedagogical technology
проектная методика
project methodology
личностно-ориентированное обучение
personality-oriented education
Дата публікації: 2009
Видавництво: ДонНТУ
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): В статье рассматривается вопросы применения проектной методики в преподавании иностранных языков как новой личностно-ориентированной педагогической технологии, направленной на дальнейшее развитие личности студентов, способных принимать участие в межкультурной коммуникации.
Опис: This article deals with the questions of applying project method of teaching foreign languages as a new learner - centered teaching technology, aimed at further personal evolvement of students capable to participate in cross-cultural communication.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17741
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
starichenkova.pdf54,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.