Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17741
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСтариченкова, Л.И.-
dc.date.accessioned2013-03-20T11:38:19Z-
dc.date.available2013-03-20T11:38:19Z-
dc.date.issued2009-
dc.identifier.citationНаукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009en_US
dc.identifier.urihttp://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17741-
dc.descriptionThis article deals with the questions of applying project method of teaching foreign languages as a new learner - centered teaching technology, aimed at further personal evolvement of students capable to participate in cross-cultural communication.en_US
dc.description.abstractВ статье рассматривается вопросы применения проектной методики в преподавании иностранных языков как новой личностно-ориентированной педагогической технологии, направленной на дальнейшее развитие личности студентов, способных принимать участие в межкультурной коммуникации.en_US
dc.publisherДонНТУen_US
dc.subjectпреподавание иностранного языкаen_US
dc.subjectteaching of a foreign languageen_US
dc.subjectпедагогическая технологияen_US
dc.subjectpedagogical technologyen_US
dc.subjectпроектная методикаen_US
dc.subjectproject methodologyen_US
dc.subjectличностно-ориентированное обучениеen_US
dc.subjectpersonality-oriented educationen_US
dc.titleПсихолого-педагогические основы проектной методики обучения иностранным языкамen_US
dc.typeArticleen_US
Розташовується у зібраннях:Випуск 3(145)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
starichenkova.pdf54,62 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.