Please use this identifier to cite or link to this item:
https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/17741
Title: | Психолого-педагогические основы проектной методики обучения иностранным языкам |
Authors: | Стариченкова, Л.И. |
Keywords: | преподавание иностранного языка teaching of a foreign language педагогическая технология pedagogical technology проектная методика project methodology личностно-ориентированное обучение personality-oriented education |
Issue Date: | 2009 |
Publisher: | ДонНТУ |
Citation: | Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 3(145) - Донецьк, ДонНТУ, 2009 |
Abstract: | В статье рассматривается вопросы применения проектной методики в преподавании иностранных языков как новой личностно-ориентированной педагогической технологии, направленной на дальнейшее развитие личности студентов, способных принимать участие в межкультурной коммуникации. |
Description: | This article deals with the questions of applying project method of teaching foreign languages as a new learner - centered teaching technology, aimed at further personal evolvement of students capable to participate in cross-cultural communication. |
URI: | http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/17741 |
Appears in Collections: | Випуск 3(145) |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
starichenkova.pdf | 54,62 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.