Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://ea.donntu.edu.ua/jspui/handle/123456789/12161
Назва: Педагогічні умови формування професійної спрямованості майбутнього інженера в процесі вивчення іноземної мови
Автори: Молотай, Л.А.
Ключові слова: особистісно-орієнтоване навчання
професійна спрямованість
інженерна спеціальність
іноземна мова
individual-oriented training
professional orientation
engineering profession
foreign language
Дата публікації: 2009
Видавництво: Донецький національний технічний університет
Бібліографічний опис: Наукові праці Донецького національного технічного університету. Серія: педагогіка, психологія і соціологія. Випуск 5(155) - Донецьк, ДонНТУ, 2009
Короткий огляд (реферат): У статті розглядаються і аналізуються форми і методи особистісно-орієнтованого навчання, що сприяють формуванню професійної спрямованості студентів інженерних спеціальностей.
Опис: The article deals with the forms and methods of individual-oriented training which favour the forming of professional orientation of engineering students.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://ea.donntu.edu.ua/handle/123456789/12161
Розташовується у зібраннях:Випуск 5(155) - 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
молотай.pdf83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.